Marki własne wciąż tanie, ale coraz lepszej jakości
Mimo niskich cen udział tych marek w rynku to jedynie kilkanaście procent. Jednak rośnie w miarę poprawy jakości takich produktów
Marki własne, choć tańsze nawet o 30 proc. od firmowych odpowiedników, bardzo mozolnie zdobywają polski rynek. Odpowiadają jedynie za kilkanaście procent sprzedaży, podczas gdy w Niemczech, krajach skandynawskich czy w Szwajcarii to nawet ponad 40 proc.
Dzisiaj oferują je nie tylko duże hiper- lub supermarkety, ale także mniejsze sklepy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta