Klient łowiony na plastik
Dwie galerie handlowe wprowadziły w weekend karty stałego klienta. – To niepotrzebny gadżet – oceniają inne
Od piątku kartę rabatową mogą wyrobić sobie klienci CH Arkadia czy Galerii Mokotów.
Dwa wielkie centra wprowadzają zupełnie niezależnie od siebie w tym samym terminie system zachęt dla klientów.
– To przypadkowa zbieżność terminów, a nie efekt reagowania na konkurencję – stwierdzają przedstawiciele obu galerii.
Karta w Arkadii uprawnia do zniżek 5 – 50-procentowych, a w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta