Kolejarze chcą być milsi dla pasażerów
Profesjonalna obsługa podróżnego, kontrola emocji, podstawy języka angielskiego i migowego – Koleje Mazowieckie przeszkolą swoją obsługę
Koleje Mazowieckie chcą poprawić swój wizerunek wśród podróżnych, postanowiły przeszkolić pracowników bezpośrednio obsługujących podróżnych i tych, którzy czuwają nad bezpieczeństwem ruchu.
Tego, jak być miłym dla pasażera, w ramach projektu „Kolej na przyjazną kolej" będą się uczyć m.in. kierownicy pociągów, kasjerzy i maszyniści. Łącznie 800...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta