FoodCare i Oshee walczą o prym w izotonikach
Hossa w napojach dla osób aktywnych rozpala konkurencję
Tempo, w jakim rośnie sprzedaż izotoników, zwanych też napojami dla sportowców, jest rekordowe. W ciągu pierwszych czterech miesięcy tego roku popyt na nie zwiększył o 50 proc. – podaje firma badawcza Nielsen. W ubiegłym roku, gdy łączna sprzedaż napojów zmalała w Polsce o ponad 3 proc., wielkość tej części rynku urosła o ponad 30 proc.
Pokonać Coca-Colę
– Popyt na napoje izotoniczne rośnie, ponieważ zwiększa się świadomość konsumentów. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z zalet nie tylko napojów dla sportowców, ale generalnie produktów funkcjonalnych, czyli nie tylko gaszących pragnienie, ale także pozytywnie wpływających na organizm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta