Promujmy Polskę
Podkreślanie dumy z polskich sukcesów nie jest przejawem kompleksów – pisze prezes fundacji Teraz Polska
Przy okazji Euro 2012 wróciła dyskusja o tym, jak wielkie sportowe wydarzenie wykorzystać dla promocji pozytywnego wizerunku Polski za granicą. Niestety, można odnieść wrażenie, że o tak ważnym zagadnieniu jak budowanie marki Polska intensywniej mówi się i myśli jedynie przy okazji wydarzeń sportowych, gospodarczych lub ważniejszych rocznic. I, również niestety, kończy się zwykle na słusznej refleksji, że przydałaby się jakaś spójna koncepcja działań. Po czym zalega cisza aż do następnej okazji.
Dlaczego się tak dzieje? Przecież trudno założyć, że żadne ze środowisk, od urzędników począwszy, a na przedsiębiorcach skończywszy, nie rozumie znaczenia akcji wizerunkowych. Być...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta