Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promujmy Polskę

05 lipca 2012 | Ekonomia | Krzysztof Przybyłowski

Podkreślanie dumy z polskich sukcesów nie jest przejawem kompleksów – pisze prezes fundacji Teraz Polska

Przy okazji Euro 2012 wróciła dyskusja o tym, jak wielkie sportowe wydarzenie wykorzystać dla promocji pozytywnego wizerunku Polski za granicą. Niestety, można odnieść wrażenie, że o tak ważnym zagadnieniu jak budowanie marki Polska intensywniej mówi się i myśli jedynie przy okazji wydarzeń sportowych, gospodarczych lub ważniejszych rocznic. I, również niestety, kończy się zwykle na słusznej refleksji, że przydałaby się jakaś spójna koncepcja działań. Po czym zalega cisza aż do następnej okazji.

Dlaczego się tak dzieje? Przecież trudno założyć, że żadne ze środowisk, od urzędników począwszy, a na przedsiębiorcach skończywszy, nie rozumie znaczenia akcji wizerunkowych. Być...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9275

Wydanie: 9275

Spis treści
Zamów abonament