Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Olimpijscy sponsorzy polują na ludzi młodych

05 lipca 2012 | Ekonomia | Mike Esterl
Aplikacja Coke pozwala remiksować olimpijska piosenkę „Anywhere in the World”
źródło: Rzeczpospolita
Aplikacja Coke pozwala remiksować olimpijska piosenkę „Anywhere in the World”

Nieodłączną częścią promocji koncernów podczas wydarzeń sportowych stały się serwisy społecznościowe

Firmy zdają sobie sprawę, że w telewizji igrzyska oglądają ludzie znacznie starsi niż grupa docelowa. Starają się więc do niej dotrzeć innymi drogami

Wiele zamożnych firm walczy o szansę zostania sponsorami, ale największa telewizyjna widownia, która zasiądzie przed telewizorami 27 lipca, by obejrzeć otwarcie olimpiady w Londynie, będzie starsza niż nastolatki i dwudziestolatki, do których zazwyczaj starają się dotrzeć spece od marketingu.

Coca-Cola, która od lat sponsoruje igrzyska, twierdzi, że telewizyjny odbiorca letnich igrzysk w krajach rozwiniętych będzie miał ponad 45 lat, znacznie więcej, niż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9275

Wydanie: 9275

Spis treści
Zamów abonament