Browary zadowolone z Euro
W czerwcu, przez kiepską pogodę, nie padł rekord sprzedaży piwa. Ale część marek zyskała, i to znacznie
O 40 proc. więcej piwa niż podczas Euro 2008 sprzedał na stadionach w Polsce i na Ukrainie Carlsberg, jeden ze sponsorów piłkarskich mistrzostw. Jako jedyny z browarów mógł oferować piwo nie tylko na trybunach, ale także w oficjalnych strefach kibica.
Zarobiły nie tylko puby
Carlsberg, trzeci producent piwa w Polsce, jest też zadowolony z wyników sprzedaży swojej marki w sklepach. – W maju i czerwcu piwo Carlsberg zanotowało dwucyfrowy wzrost sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem – szacuje Melania Popiel, rzecznik prasowy Carlsberg Polska.
Grupa Żywiec, wicelider branży wśród marek, które najbardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta