Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Browary zadowolone z Euro

05 lipca 2012 | Ekonomia
Branża liczy na większy popyt na piwo w 2012 r.
źródło: Rzeczpospolita
Branża liczy na większy popyt na piwo w 2012 r.

W czerwcu, przez kiepską pogodę, nie padł rekord sprzedaży piwa. Ale część marek zyskała, i to znacznie

O 40 proc. więcej piwa niż podczas Euro 2008 sprzedał na stadionach w Polsce i na Ukrainie Carlsberg, jeden ze sponsorów piłkarskich mistrzostw. Jako jedyny z browarów mógł oferować piwo nie tylko na trybunach, ale także w oficjalnych strefach kibica.

Zarobiły nie tylko puby

Carlsberg, trzeci producent piwa w Polsce, jest też zadowolony z wyników sprzedaży swojej marki w sklepach. – W maju i czerwcu piwo Carlsberg zanotowało dwucyfrowy wzrost sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem – szacuje Melania Popiel, rzecznik prasowy Carlsberg Polska.

Grupa Żywiec, wicelider branży wśród marek, które najbardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9275

Wydanie: 9275

Spis treści
Zamów abonament