Tablet Microsoftu nie jest wyzwaniem dla iPada
Technologie. Surface to raczej model do naśladowania dla producentów sprzętu niż urządzenie, które ma zdobyć wysoki udział w rynku – twierdzi Microsoft
Kiedy Microsoft zaprezentował 19 czerwca tablet Surface opatrzony swoim własnym logo, branża nowych technologii okrzyknęła go największym zagrożeniem dla iPada, urządzenia firmy Apple. Koncern zaprzecza teraz, by jego celem było konkurowanie z którymkolwiek producentem tabletów.
68,7 mln zł tabletów sprzedano w 2011 roku według danych firmy analitycznej IDC
– Surface to wzorcowy tablet, który pokazuje możliwości systemu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta