Nju Mobile to nie jest marka na trudne czasy
Grupa potrzebowała nowego brandu, aby skutecznie walczyć o klienta – mówi w rozmowie z „Rz” Maciej Witucki, prezes Orange Polska.
Rz: Dlaczego Orange Polska zdecydowało się wprowadzić nową markę w segmencie SIM-Only zamiast nową ofertę pod globalną marką? Operatorzy raczej promują główny brand.
Maciej Witucki: Odpowiedź jest oczywista. Wprowadziliśmy nju.mobile, żeby skuteczniej rywalizować o klientów, dla których najważniejsze są niskie koszty, proste rozwiązania i brak ograniczeń w korzystaniu z telefonu. Walka toczy się o sporą grupę osób, liczonych raczej w milionach niż w setkach tysięcy kart SIM. Nowa marka pozwoli nam lepiej do nich trafić. Będziemy mówić innym językiem niż „grzeczny" Orange, który oczywiście pozostanie naszą wiodącą marką. Mamy ponad 14 mln klientów, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta