Wojna o udziały w rynku papierosów
Koncern British American Tobacco będzie sam sprzedawał swoje marki. To sposób, by pokonać rywali.
Nowy model sprzedaży BAT, który omija hurtowników, ma zacząć działać w październiku tego roku. – W Polsce sprzedaż wyrobów tytoniowych prowadzona jest w ok. 120 tys. punktów handlowych. Nowy model dystrybucji da nam możliwość docierania z pełną ofertą bezpośrednio do wielu z nich – mówi Antal Bekefi, prezes BAT Polska.
W ciągu kilku miesięcy od jego uruchomienia udział bezpośredniej dystrybucji w łącznej sprzedaży BAT ma przekraczać 50 proc. Reszta będzie nadal...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta