Nowy iPad ma odeprzeć ofensywę konkurentów
Odpowiedź Apple’a na coraz bardziej zażartą rywalizację na rynku tabletów to większa oferta produktowa i darmowe oprogramowanie.
Na wtorkowej prezentacji Apple pokazał całkowicie nowego tableta – który nazywał się iPad Air – i jest cieńszy i odchudzony do wagi niespełna pół kilograma. Przedstawił również zmodernizowanego iPada Mini z szybszym procesorem i ekranem o większej rozdzielczości.
Co równie ważne, nowa linia iPadów po raz pierwszy obniżyła cenę dla najtańszych modeli poniżej 300 dolarów. Apple podał, że zeszłoroczny iPad Mini będzie kosztował od 299 dolarów w górę, a ceny nowego nowy iPada Air będą się zaczynały od 499 dolarów. Dzięki temu Apple zbliży się do konkurentów, takich jak Amazon, który zbił ceny tabletów do zaledwie 229 dolarów.
Krytyczny moment
Apple zapowiedział również, że klientom kupującym nowy sprzęt zaoferuje darmowy dostęp do swojego systemu iWork, który konkuruje z Microsoft Windows...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta