Idą zmiany w reklamie
Technologie | Reklamodawcy podążą za widzami tzw. usług wieloekranowych – prognozuje Nielsen.
magdalena lemaŃska
To, co w Polsce dopiero powoli zaczyna się dziać wskutek uciekania widzów sprzed telewizorów nad tablety, smartfony czy konsole do gier, w USA widać już wyraźnie w deklaracjach reklamodawców. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Nielsen we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Reklamodawców w USA (ANA – Association of National Advertisers) wynika, że za oceanem firmy planują w najbliższych latach przeprowadzić rewolucję w swoich budżetach reklamowych i znacznie większą ich część kierować na tzw. kampanie multiscreeningowe (czyli komplementarne działania reklamowe kierowane do widzów, ale nie tylko telewizyjnych, lecz także tych, którzy oglądają wideo na komputerach, laptopach, tabletach, smartfonach czy smart TV - telewizorach z dostępem do Internetu).
Większe znaczenie tabletów i komórek
Jakie to mogą być działania? Oprócz klasycznych spotów reklamowych np. sponsorowanie programów lub tzw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta