Niewiele firm chce walczyć na innowacje
Gospodarka | Wciąż przeważa ostrożne podejście, ale przybywa przedsiębiorstw próbujących wdrażać nowe pomysły. Dowodem są te nagrodzone przez „Rz".
piotr mazurkiewicz
Przy okazji wręczania nagród w ramach konkursu „Klient zobowiązuje" odbyła się także debata z udziałem partnerów naszej akcji oraz wyróżnionych firm. Konkurs miał zwrócić uwagę na przedsiębiorstwa, które w ostatnich latach wprowadziły innowacyjne rozwiązania, które przełożyły się na poprawę jakości obsługi klienta. Partnerami drugiej edycji były Getin Bank, Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Dwójka nagrodzonych
Wpłynęło kilkadziesiąt zgłoszeń, a kapituła zdecydowała o przyznaniu głównej nagrody firmie Link4. Ubezpieczyciel zaproponował swoim klientom wyjątkowo elastyczne podejście do wyboru wielu wariantów ubezpieczenia AC. Spotkało się to z dużym odzewem z ich strony, ponieważ do końca września 2014 r. z nowego ubezpieczenia skorzystało już 17,5 tys. osób.
– Elastyczne produkty, jak najlepiej odpowiadające potrzebom klientów, są dla nas niesłychanie ważne. Dlatego postanowiliśmy stworzyć ofertę smart casco, która odpowiada potrzebom wielu naszych klientów – mówił, odbierając nagrodę, Roger Hodgkiss, prezes Link4.
Kapituła zdecydowała też o przyznaniu wyróżnienia Pralniomatom Hi'Shine, czyli urządzeniom umożliwiającym nadanie i odbiór...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta