Detaliści zwiększają obroty
Handel | Obuwnicze CCC kontynuuje dobrą passę sprzedażową. Odzieżowe LPP złapało zadyszkę.
maciej rudke
CCC i LPP, dwie największe polskie firmy z branży obuwniczej i odzieżowej, podsumowały styczeń.
Pytanie o wyprzedaże
Zdecydowanie lepiej poradziło sobie CCC, które w styczniu wypracowało 127 mln zł przychodów, o 43 proc. więcej niż rok temu.
– Wyniki oceniam dobrze, jeśli idzie o wzrost powierzchni handlowej – urosła o ok. 30 proc. Jednak aby rzetelnie ocenić sprzedaż, należałoby znać marże, a tych spółka nie podaje – mówi Sylwia Jaśkiewicz, analityk DM BOŚ.
Pojawia się pytanie, czy wysoka sprzedaż jest efektem dużych wyprzedaży, a jeśli tak, czy spowoduje to spadek rentowności.
– Moim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta