Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Opłaca się być obecnym w cyfrowej telewizji naziemnej

05 maja 2015 | Ekonomia

Choć reklamowe wpływy TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu w I kwartale wciąż stanowiły ponad połowę całego rynku reklamy telewizyjnej w kraju, były niższe niż rok wcześniej.

Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w I kwartale był wart 873 mln zł netto, o 3,7 proc. więcej niż rok wcześniej – wyliczył dom mediowy Starlink.

Prawie 60 proc. tej kwoty – 509 mln zł – wyniosły łączne wpływy z reklam (spotów, sponsoringu i lokowania produktów) w czterech największych stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie. To jednak o 3,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

– Ich przychody ze sprzedaży spotów spadły o 3,7 proc., a ze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10132

Wydanie: 10132

Spis treści
Zamów abonament