Opłaca się być obecnym w cyfrowej telewizji naziemnej
Choć reklamowe wpływy TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu w I kwartale wciąż stanowiły ponad połowę całego rynku reklamy telewizyjnej w kraju, były niższe niż rok wcześniej.
Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w I kwartale był wart 873 mln zł netto, o 3,7 proc. więcej niż rok wcześniej – wyliczył dom mediowy Starlink.
Prawie 60 proc. tej kwoty – 509 mln zł – wyniosły łączne wpływy z reklam (spotów, sponsoringu i lokowania produktów) w czterech największych stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie. To jednak o 3,3 proc. mniej niż rok wcześniej.
– Ich przychody ze sprzedaży spotów spadły o 3,7 proc., a ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta