Filmy też nie muszą być bezpieczne
Bohaterowie reklam nie zapinają pasów, jeżdżą motocyklem bez kasku. Społeczna kampania ma to zmienić.
„Czy to nie był przypadkiem pociąg z pańskimi marzeniami?" – pyta doradca bankowy mężczyznę na dworcu. Przed nosem przejechał im właśnie pociąg, który w odkrytych wagonach ciągnie m.in. zabudowę kuchni, czerwony samochód i dzikie zwierzęta przywodzące na myśl dalekie podróże. „Nie warto czekać z ich realizacją" – mówi doradca i zabiera mężczyznę na motocykl. Po brawurowej jeździe doganiają pociąg z marzeniami. To scenariusz spotu Alior Banku, emitowanego w telewizji. Wkradł się do niego poważny błąd – bohaterowie jadą motocyklem bez kasków. Uczestnicy akcji „Bezpieczeństwo na drodze w mediach – róbmy to dobrze"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta