Na cydr do klubu i restauracji
Lekki alkohol z jabłek zdobywa rynek w Polsce. Jego sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii.
W ponad 350 lokalach w Polsce można kupić już Green Mill z nalewaków, czyli z tzw. kija. Jego producent – Kompania Piwowarska – nie zamierza na tym poprzestać.
– Z miesiąca na miesiąc planujemy zwiększać liczbę lokali, w których serwowany jest nasz cydr z tzw. kija – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Do końca 2015 r. Green Mill ma być dostępny w 400 punktach. Pierwszy lany cydr pod tą marką pojawił się w kwietniu.
Tomasz Kolecki-Majewicz, trzykrotny mistrz Polski sommelierów, współpracujący z marką Green Mill uważa, że gastronomia dobrze się nadaje do sprzedaży cydru, ponieważ jednym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta