LafargeHolcim ma w Polsce nową strategię
W ciągu najbliższych trzech lat francusko-szwajcarski koncern chce osiągnąć w naszym kraju dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
Tomasz Furman
LafargeHolcim, jeden z największych na świecie koncernów w branży materiałów budowlanych, realizuje w Polsce nową, trzyletnią strategię. Jeśli się powiedzie, będzie mogła być wdrażana na innych rynkach, na których działa grupa.
– Jeszcze niedawno oferowaliśmy jednie trzy linie produktowe obejmujące cement, beton i kruszywa. Od 1 lipca angażujemy się w rozwój naszych klientów i współpracujemy z nimi, proponując kompleksowe rozwiązania, których dotychczas nie było na rynku – mówi Federico Tonetti, prezes LafargeHolcim w Polsce.
Poszerzona oferta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta