Przedsiębiorca może się reklamować na zawodach sportowych
Przedsiębiorca, który promuje się na imprezie sportowej, ma prawo zaliczyć wydatki na sponsoring do podatkowych kosztów. Wpisuje je do kolumny 13 podatkowej księgi.
Prowadzę działalność handlową i rozliczam się za pomocą podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Jestem jednym ze sponsorów lokalnego jesiennego wyścigu rowerowego. W zamian za wsparcie finansowe organizator reklamuje moją firmę. Między innymi podał jej nazwę i profil działalności w materiałach informacyjnych, zostanie też wymieniona w czasie dekoracji medalistów. Czy wpłacone na imprezę pieniądze można uznać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta