Fakty, a nie deklaracje
Nasza propozycja dla polskiego rządu jest przemyślana, całościowa i długofalowa – pisze wiceprezes ds. badań, rozwoju i innowacji w Airbus Helicopters.
Tomasz Krysiński
Już raz ustosunkowałem się do rzekomych strat dla PZL-Świdnik i Lubelszczyzny, które miałby spowodować przetarg na śmigłowce wielozadaniowe. Przygotowany na ten temat dokument nadal krąży po Polsce, a jego autorzy – pracownicy UMCS – wciąż nie zadali sobie trudu, by chociaż w minimalnym zakresie uzupełnić go o dane.
Nie wiem, na jakiej podstawie powstały absurdalne tezy, że do wyprodukowania 50 śmigłowców potrzeba 3250 osób. Chętnie spotkam się z autorami i przedstawię metodologię organizowania produkcji w branży lotniczej, uzupełniając ich wiedzę.
Nasze motto jest proste: mówimy, co zrobimy, a następnie to realizujemy. Dowiedliśmy już tego w Polsce. By nie być gołosłownym: nasze śmigłowce EC135 (H135) służą do ratowania życia w kraju, a ich dostępność jest na poziomie 95 proc. Kontrakt z Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym został przeprowadzony zgodnie z kosztami, harmonogramem i wymogami jakości. Wiemy, jak wspierać klientów, szczególnie gdy chodzi o zastąpienie starej, poradzieckiej floty nowymi śmigłowcami.
Już odpowiadałem na fałszywe zarzuty dotyczące parametrów śmigłowca Caracal, pokazałem, jak oponenci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta