Gwiazdy błysnęły w Polsacie
Twarze Polsatu zdominowały tegoroczny ranking najbardziej dochodowych telewizyjnych celebrytów. Ale liderką nadal jest Magda Gessler z TVN.
magdalena lemańska
Nieprzebierająca w słowach restauratorka Marta Gessler utrzymała tytuł największej telewizyjnej lokomotywy reklamowej. Podobnie jak w 2014 r., także w 2015 była celebrytką, która przyciągnęła do stacji nadającej jej program „Kuchenne rewolucje" (TVN) najwyższe wpływy reklamowe, wg cenników 125,3 mln zł. Były one o 10 proc. wyższe niż przed rokiem – wynika z zestawienia domu mediowego LoweMedia.
Awanse w Polsacie
W pierwszej dziesiątce rankingu najwięcej jest jednak twarzy znanych widzom z konkurencyjnego dla TVN Polsatu. Już na drugim miejscu – to nowość i spore zaskoczenie – plasuje się Bronisław Cieślak i „Malanowski & Partnerzy" (Polsat) z wpływami 98,7 mln zł. Rok temu program zajmował szóste miejsce, w tym jego wpływy były wyższe aż o 21,3 proc. To m.in. wynik większej liczby spotów wyemitowanych przy odcinkach paradokumentalnego serialu. Rok wcześniej było ich 1,9 tys., w tym roku 2,7 tys. Polsat pokazywał swój codzienny serial w 2015 zarówno wiosną, jak i jesienią. Wzrósł także średni koszt spotu przy programie: z 8,3 tys. zł do prawie 9 tys. zł.
W pierwszej dziesiątce są też inne bazujące na gwiazdach programy rozrywkowe Polsatu: „Twoja twarz brzmi znajomo" (91,6 mln zł wpływów), „Nasz nowy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta