Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kosztowne różnice pokoleniowe

06 maja 2016 | Ekonomia
Różnice pomiędzy grupami wiekowymi będą coraz wyraźniejsze
źródło: Rzeczpospolita
Różnice pomiędzy grupami wiekowymi będą coraz wyraźniejsze

Powiększają się rozbieżności pomiędzy konsumentami w zależności
od ich wieku. Dla przedsiębiorstw to potężne wyzwanie oraz dodatkowe wydatki.

piotr mazurkiewicz

Firmy w Polsce muszą się zmagać nie tylko z konkurencją czy wpływem czynników makroekonomicznych, jak choćby deflacja. Z badania przeprowadzonego dla Boston Consulting Group wynika, że coraz większym wyzwaniem są dla nich również różnice pokoleniowe.

To, co młodsi konsumenci traktują jako absolutny pewnik, jak choćby wykorzystanie nowych technologii czy specjalne przywileje dla stałych klientów, dla starszych niekoniecznie ma aż tak duże znaczenie. Z kolei im konsument starszy, tym większą uwagę zwraca na dodatkowe elementy w działalności firm, np. tworzenie dobrych miejsc pracy czy sposób wykonania produktu, na co młodsi zwracają mniejszą uwagę.

Stały klient nie zawsze doceniony

– Dystans pomiędzy tymi grupami będzie się jeszcze pogłębiał, ponieważ młodsi klienci traktują wysoką jakość...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10438

Wydanie: 10438

Spis treści
Zamów abonament