Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Postawić na kluczowych klientów

06 maja 2016 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | 
Michael Silverstein, 
starszy partner i dyrektor zarządzający Boston Consulting Group w Chicago

Rz: Czy firmy widzą zmiany w zachowaniach konsumentów?

Michael Silverstein: Niektóre pewnie tak, ale ta wiedza nie jest powszechna. Tymczasem bez niej można na wejściu popełnić ogromne błędy, które uniemożliwiają marce osiągnięcie oczekiwanego sukcesu. Firmy muszą być też świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadała wszystkim. Trzeba się zdecydować, do jakiej grupy docelowej chce się trafić....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10438

Wydanie: 10438

Spis treści
Zamów abonament