Postawić na kluczowych klientów
Rozmowa | Michael Silverstein, starszy partner i dyrektor zarządzający Boston Consulting Group w Chicago
Rz: Czy firmy widzą zmiany w zachowaniach konsumentów?
Michael Silverstein: Niektóre pewnie tak, ale ta wiedza nie jest powszechna. Tymczasem bez niej można na wejściu popełnić ogromne błędy, które uniemożliwiają marce osiągnięcie oczekiwanego sukcesu. Firmy muszą być też świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadała wszystkim. Trzeba się zdecydować, do jakiej grupy docelowej chce się trafić....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta