Jest strata, może być rekompensata
Co w razie awarii systemu
Janina blikowska
Pod koniec czerwca doszło do awarii systemu informatycznego w mBanku. Bankomaty wciągały karty. W terminalach sklepów ukazywały się komunikaty, że karta jest zastrzeżona, więc sprzedawcy zatrzymywali plastiki i cięli je. Klienci wylewali złość na portalach społecznościowych. – Zjadło kartę moją i żony. Jesteśmy bez dostępu do środków na koncie. Oczekuję rekompensaty moralnej i finansowej – pisał na Facebooku jeden z właścicieli rachunku w mBanku.
Jak mówi Kinga Wojciechowska–Rulka z biura prasowego mBanku, utrudnienia dotknęły część klientów. Awaria trwała półtorej godziny. Była następstwem jednorazowego błędu po stronie banku. Klienci, którzy ponieśli stratę, mogą złożyć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta