Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jest strata, może być rekompensata

07 lipca 2016 | Moje pieniądze

Co w razie awarii systemu

Janina blikowska

Pod koniec czerwca doszło do awarii systemu informatycznego w mBanku. Bankomaty wciągały karty. W terminalach sklepów ukazywały się komunikaty, że karta jest zastrzeżona, więc sprzedawcy zatrzymywali plastiki i cięli je. Klienci wylewali złość na portalach społecznościowych. – Zjadło kartę moją i żony. Jesteśmy bez dostępu do środków na koncie. Oczekuję rekompensaty moralnej i finansowej – pisał na Facebooku jeden z właścicieli rachunku w mBanku.

Jak mówi Kinga Wojciechowska–Rulka z biura prasowego mBanku, utrudnienia dotknęły część klientów. Awaria trwała półtorej godziny. Była następstwem jednorazowego błędu po stronie banku. Klienci, którzy ponieśli stratę, mogą złożyć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10490

Wydanie: 10490

Spis treści
Zamów abonament