Plan sprzedażowy nie może być z kosmosu
WYROK Pracodawca, wskazując jako przyczynę zwolnienia kierowniczki sklepu niewykonanie rosnących planów sprzedażowych, musi wykazać, że były one realne.
Agnieszka B. od 2003 r. pracowała w sklepie RTV-AGD w Łęcznej, którego właścicielem była spółka z Lublina (miała sieci takich sklepów). Od kwietnia 2008 r. była jego kierowniczką. W tym czasie sklep zmienił siedzibę, zmniejszył powierzchnię, pogorszyła się jego lokalizacja. W 2012 r. należał do jednej sieci, rok później do innej, a od stycznia 2014 r. rozpoczął działalność pod własną marką, co spowodowało, że lokalne akcje marketingowe wyciszono na rzecz kampanii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta