Domy towarowe kontra galerie
Obiekty typu „shop in shop" sprawdzają się w wielu krajach, zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych handlowych ulicach.
Z Polską żegna się właśnie sieć Marks & Spencer. Jej domy towarowe oferujące m.in. odzież i jedzenie nie przyjęły się na naszym rynku, choć mają świetne adresy. Jeden ze sklepów zajął budynek przy ul. Marszałkowskiej w samym sercu Warszawy. Czy domy towarowe mają szanse w starciu z nowoczesnymi galeriami?
Sklep w sklepie
– Domy towarowe, zlokalizowane w ścisłych centrach miast, mają w Polsce długoletnią tradycję. Ich oferta jest zróżnicowana – mówi Anna Hofman z firmy Cushman & Wakefield. – Dynamiczne zmiany na rynku powierzchni handlowych oraz wymagania klientów sprawiły, że rolę dawnych domów towarowych przejęły pośrednio duże multibrandowe sieci, np. Peek & Cloppenburg, Van Graaf oraz Royal Collection. Pod...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta