Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Magda Gessler znów na czele

02 stycznia 2017 | Ekonomia
Magda Gessler i „Kuchenne rewolucje” przyciągnęły do TVN prawie 163 mln zł.
źródło: materiały prasowe
Magda Gessler i „Kuchenne rewolucje” przyciągnęły do TVN prawie 163 mln zł.
Katarzyna Dowbor i program „Nasz nowy dom” zapewnili Polsatowi prawie 102 mln zł.
źródło: materiały prasowe
Katarzyna Dowbor i program „Nasz nowy dom” zapewnili Polsatowi prawie 102 mln zł.
Paweł Królikowski, Katarzyna Skrzynecka, Bartek Kasprzykowski i Małgorzata Walewska z „Twoja twarz brzmi znajomo” (prawie 100 mln zł z reklam).
źródło: materiały prasowe
Paweł Królikowski, Katarzyna Skrzynecka, Bartek Kasprzykowski i Małgorzata Walewska z „Twoja twarz brzmi znajomo” (prawie 100 mln zł z reklam).
Programy rozrywkowe o najwyższych wpływach reklamowych w 2016 roku
źródło: Rzeczpospolita
Programy rozrywkowe o najwyższych wpływach reklamowych w 2016 roku

Gwiazda TVN i jej „Kuchenne rewolucje" pobiły konkurencję na przychody z reklam w całym roku. Ale za to Polsat miał najwięcej osobowości w czołówce.

magdalena lemańska

Restauratorka i jej flagowy program przyciągnęły do TVN w minionym roku 162,7 mln zł, aż o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. – Stacja TVN wyraźnie zoptymalizowała swoje zasoby reklamowe, dodając więcej przerw reklamowych. Dzięki temu w 2016 r. liczba prezentowanych przy programie spotów była większa niż przed rokiem – wyjaśnia tę różnicę Michał Bakalarczyk, ekspert ds. reklamy telewizyjnej w grupie MullenLowe MediaHub, która od lat przygotowuje ranking najbardziej dochodowych celebrytów w największych stacjach.

W 2015 roku wokół programu Magdy Gessler TVN wyemitował niecałe 2,4 tys. przerw reklamowych i ponad 12 tys. spotów. Rok później – już prawie 4 tys. przerw i 19 tys. reklam.

Podczas gdy Magda Gessler obroniła swoją pozycję liderki z 2015 roku, duży awans zaliczyła druga w najnowszym zestawieniu Katarzyna Dowbor i prowadzony przez nią w Polsacie reality show „Nasz nowy dom". Łącznie program zapewnił Polsatowi 101,9 mln zł z reklam brutto (czyli przed odliczeniem rabatów, jakich stacja udzielała reklamodawcom), czyli o ponad jedną trzecią więcej niż rok wcześniej.

Średni koszt jednego spotu emitowanego przy programie prawie się podwoił (do 45,3 tys. zł brutto), dzięki czemu awansował on w ogólnym zestawieniu z piątego na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10639

Wydanie: 10639

Spis treści
Zamów abonament