Dwa kółka z manufaktury
Łódź to miasto dla kreatywnych. Takich jak Piotr Wiśniewski, który uruchomił firmę oferującą ręcznie składane, unikatowe rowery. milena ostólska
W Polsce od kilku lat obserwuje się wzrost liczby osób wykorzystujących rowery jako środek transportu. I nie chodzi o tych, którzy jeżdżą wyczynowo, ale o entuzjastów, dla których jednoślad stał się praktycznym i tanim środkiem komunikacji miejskiej. Zarówno wyniki badań ogólnopolskich, jak i obserwacja ruchu na ulicach miast wskazują na rosnącą popularność dwóch kółek w naszym kraju. Trend ten wspiera także orientacja na zdrowy tryb życia i rosnąca świadomość ekologiczna.
Dla wielu, zwłaszcza młodych ludzi ważna jest także idea DIY (do-it-yourself), zrób to sam, która polega na zdobywaniu umiejętności samodzielnego produkowania czy naprawiania przedmiotów codziennego użytku. W te dwa trendy wpisuje się marka Goldie & Oldie, stworzona przez łodzianina Piotra Wiśniewskiego.
Z pasji do drewna
Marka nawiązuje do połączenia dwóch stylów – retro i nowoczesności. Oldie to tradycja, Goldie to luksus, nowoczesność i elitarność produktów, które tworzone są ze szlachetnych materiałów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta