Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

05 kwietnia 2017 | Druga strona
Pod względem komercyjnym Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem. Statystyczna rodzina wydaje na wiosenne święta połowę tego, co w grudniu. Teraz kupowane są co najwyżej drobne upominki – w przeciwieństwie do szału prezentowego w grudniu. Większość Polaków wyda na Wielkanoc tyle samo, co przed rokiem.
źródło: Rzeczpospolita
Pod względem komercyjnym Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem. Statystyczna rodzina wydaje na wiosenne święta połowę tego, co w grudniu. Teraz kupowane są co najwyżej drobne upominki – w przeciwieństwie do szału prezentowego w grudniu. Większość Polaków wyda na Wielkanoc tyle samo, co przed rokiem.

Wydanie: 10718

Wydanie: 10718

Spis treści
Zamów abonament