Krajowe sieci też stawiają na marki własne
Poprawiając i poszerzając ofertę, chcą walczyć o klientów. Dzięki temu mogą się też integrować w większe struktury.
Marki własne podbijają polski rynek. Produkty na zlecenie sieci handlowych to niemal 30 proc. naszego rynku FMCG.
Zyskują obydwie strony – detaliści na markach własnych generują wyższe marże, ponieważ produktów nie trzeba specjalnie promować. Klienci są zadowoleni z niższych cen, nawet o 30 proc.
Chce na tym zyskiwać Polska Grupa Supermarketów, prowadząca sklepy Top...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta