Polisa jak kablówka
Ubezpieczyciele upraszczają sprzedaż produktów oraz oferują polisy w nowej formie. Jednym z takich pomysłów są abonamenty.
Regina Skibińska
Towarzystwa ubezpieczeniowe poszukują nowych sposobów na dotarcie do klientów i kuszą nowościami. Po wprowadzeniu sprzedaży polis komunikacyjnych przez Facebooka i monitorowaniu jazdy kierowców w celu premiowania niższą składką jeżdżących bezpiecznie pojawiła się kolejna nowość: polisy skonstruowane na zasadzie abonamentu.
Taką ofertę wprowadza Allianz. W ramach jednej polisy klienci otrzymają ochronę od kilku różnych ryzyk, samodzielnie decydując o zakresie ochrony i sumie ubezpieczenia. Wybór nastąpi przez internet, a zakup u agenta albo przez telefon. Opłata za udzieloną ochronę będzie płacona w formie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta