Prasa będzie drogim produktem
Przychody z szeroko rozumianego obszaru cyfrowego wykazują największą dynamikę wzrostu, notujemy odsłony naszych stron, które liczone są w milionach – mówi prezes Gremi Media SA, wydawcy „Rzeczpospolitej" i „Parkietu".
Dariusz Bąk
Rz: Czym różni się dzisiejsze Gremi Media od wydawnictwa Presspublica, które w roku 2012 kupił Grzegorz Hajdarowicz?
Gremi Media nie jest wyłącznie wydawcą prasowym, tak jak była nim Presspublica, lecz spółką holdingową, o zdywersyfikowanej strukturze i różnorodnych modelach biznesowych. Spółka z wytwórcy treści w coraz większym stopniu staje się dostawcą komplementarnych usług i produktów, których wspólnym mianownikiem pozostaje przede wszystkim segment biznes, finanse, prawo (BFP). Podmioty z naszego portfolio – eKiosk, Compress, KancelarieRP.pl; fundacja Instytut Myśli Gospodarczej; udziały kapitałowe w MM Conferences SA oraz w projekcie Kariera.pl, to pierwszy etap realizacji strategii budowania silnej grupy kapitałowej, której poszczególne spółki wykorzystują efekty synergii i komplementarności. W Gremi Media położony został silny nacisk na nowe technologie i wdrożenie związanych z nimi zmian organizacyjnych, strukturalnych oraz biznesowych. Oczywiście nadal wydajemy papierowe wersje dzienników „Rzeczpospolita" i „Parkiet", ale to przychody z szeroko rozumianego obszaru cyfrowego wykazują największą dynamikę wzrostu. Pozycja lidera w sprzedaży wydań cyfrowych, baza blisko 3 milionów realnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta