Nowy gracz wagi średniej
MAN zamierza podbić rynek aut dostawczych atrakcyjnym wyposażeniem i cenami.
robert przybylski
We wrześniu trafią do klientów pierwsze furgony MAN TGE. Jest to wersja siostrzanego Volkswagena Craftera, którego produkcja ruszyła pod koniec 2016 r. we Wrześni. Auta już można zamawiać w 24 punktach, a pierwszy w Europie salon samochodów dostawczych MAN został otwarty 28 czerwca w podwarszawskiej Wolicy. Odpowiedzialny za przygotowanie dostawczych modeli w koncernie MAN Denis Affeld pochwalił się, że klientów znalazło już 2 tys. MAN TGE. W Polsce w tym roku ma to być ponad sto sztuk, a w 2021 r. 1500. W tymże roku wielkopolską fabrykę, działającą już na pełnych obrotach, powinno opuścić ponad 100 tys. dostawczaków, w tym 30 tys. marki MAN.
Marka Volkswagen będzie musiała zwiększyć sprzedaż o ponad 20 tys. aut. – Liczby mogą wydawać się ambitne, jednak gdy przyjrzymy się poszczególnym segmentom okaże się, że Volkswagena nie było w wielu segmentach – wyjaśnia Affeld. Wskazuje, że marka nie proponowała wersji z napędem na cztery koła, nie miała także w ofercie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta