Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama przenosi się na ekrany smartfonów

11 lipca 2017 | Ekonomia
Rynek reklamy mobilnej
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy mobilnej

Wydatki na reklamy wyświetlane użytkownikom komórek zwiększyły się w ubiegłym roku aż o 60 proc., podczas gdy cały reklamowy rynek rósł w niskim, zaledwie jednocyfrowym tempie.

W ubiegłym roku na reklamę mobilną firmy wydały na świecie już prawie 83 mld dolarów – wynika z najnowszego raportu organizacji IAB Europe i IHS Markit. To o 60 proc. więcej niż rok wcześniej i mniej więcej o połowę więcej, niż był wart cały rynek reklamy online w Europie.

– To potwierdza tylko, że żyjemy w świecie, w którym komórki są dla osób korzystających z mediów urządzeniem pierwszego wyboru – komentuje Townsend Feehan, prezes organizacji IAB Europe. Jak dodaje Qingzhen Chen, starszy analityk sektora TMT w IHS Markit, rynek mobilnej reklamy rośnie nie tylko dlatego, że smartfonów jest na świecie w użyciu coraz więcej, ale także z uwagi na to, jakie możliwości dopasowywania przekazów promocyjnych do potrzeb odbiorców daje taka reklama.

Łączący się z internetem smartfon nie tylko często daje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10797

Wydanie: 10797

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament