Rzeczpospolita TV: Jarzębska: Milenialsi wydają pieniądze inaczej
– Bank musi rozumieć, że klient nie przyjdzie po kredyt na samochód, ale będzie chciał sfinansować swoje podróże – mówiła w programie #RZECZoBIZNESIE Iwona Jarzębska, dyrektor departamentu public relations w Banku Millennium. Przypomniała, że milenialsi to ludzie, którzy urodzili się w okresie od 1980 r. do 2000 r. – Są to osoby, które mają od dwudziestu do trzydziestu paru lat. Już za dziesięć lat to pokolenie na świecie będzie stanowiło ponad trzy czwarte osób pracujących – mówiła Jarzębska. – To społeczność, która decyduje i wprowadza nowe trendy, kształtuje światową gospodarkę – podkreślała. Przyznała, że wokół milenialsów narosło wiele mitów. – My jako bank staramy się odkryć również fakty, więc prowadzimy szereg badań na tej grupie respondentów – tłumaczyła. ©℗—gba