Analizy UOKiK z repolonizacją w tle
Urząd antymonopolowy rozpoczął analizy szóstego już rynku mediów: reklamowego. Zaczął od kampanii w telewizji.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów od stycznia 2016 r. prowadzi analizy rynku płatnej telewizji, od połowy września br. bada relacje między wydawcami prasy a kolporterami i analizuje stopień koncentracji drukarni prasowych. Najnowsze badanie – rozpoczęte w połowie ubiegłego tygodnia – dotyczy rynku reklamy. Wszystko na tle przymiarek rządu PiS do tzw. repolonizacji mediów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta