Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie zawsze firma musi mieć zgodę klienta

19 lutego 2018 | Prawo | Szymon Cydzik

Przedsiębiorca musi mieć co do zasady zgodę klienta na skierowanie do niego przekazu marketingowego. Ale są wyjątki.

Prawo telekomunikacyjne zabrania telefonowania z ofertami handlowymi, jeśli klient nie wyraził na to zgody. Co ważne, dzwoniący musi mieć zgodę już przed pierwszym kontaktem.

– Zgoda może być udzielona na różne sposoby, np. przy okazji przeprowadzania badania rynku – wskazuje Agnieszka Ścięgosz, radca prawny w kancelarii GSW Legal. – Wymaga to rozbicia kontaktu telefonicznego z klientem na dwie rozmowy: pierwszą, podczas której pozyskiwana jest zgoda na kontakt telefoniczny w celu marketingu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10981

Wydanie: 10981

Spis treści

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament