Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Nie w Polsce

27 lutego 2018 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

gospodarka | W tym roku udziały globalnego outdooru w rynku reklamy mogą być najwyższe od 15 lat. W Polsce billboardom mogą pomóc mundial i jesienne wybory samorządowe. magdalena lemańska

Jak prognozuje GroupM, na świecie udziały reklamy zewnętrznej w reklamowym torcie w 2018 r. mogą wzrosnąć do 6,3 proc.

– Dają tym samym najwyższy wynik od 1993 r. Dużą szansą na rozwój tego sektora jest połączenie danych o lokalizacji z zakupem, mediami społecznościowymi i znajomością zachowań/przyzwyczajeń konsumentów – podaje GroupM.

Mundial i wybory

Jeśli chodzi o prognozy dla outdooru w Polsce, eksperci są podzieleni. Zrzeszająca firmy sektora Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej szacuje, że ten rok przyniesie wzrost wpływów o 3,5–5,5 proc. To dość optymistyczne założenie, gdyż ubiegły rok zamknął się według IGRZ 1,7-proc. spadkiem (do 484,3 mln zł).

– Rok 2018 zapowiada się interesująco ze względu na czekające nas cykliczne wydarzenia: zakończyły się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10988

Wydanie: 10988

Spis treści

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament