Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient w sieci musi być ostrożny

08 maja 2018 | Prawo | Marek Domagalski
źródło: materiały prasowe

Bank jako gospodarz portalu internetowego ma czuwać nad bezpieczeństwem transakcji – mówi prawnik.

Rz: Według najnowszego wyroku Sądu Najwyższego w razie kradzieży pieniędzy z bankowego konta internetowego posiadacz konta może skutecznie żądać ich zwrotu od banku. Ale przecież to nie bank ukradł pieniądze. Czy to dobry wyrok i rzeczywiście wzmacnia status klienta banku?

Rafał Kufieta, radca prawny zajmujący się tematyką bankowości elektronicznej i cyberprzestępczości: Tak, zdecydowanie. Przestępcy są coraz sprytniejsi i coraz bardziej wyspecjalizowani, dlatego użytkownicy bankowości elektronicznej powinni być ostrożni. Posiadanie konta internetowego powinno się wiązać ze szczególnymi środkami bezpieczeństwa. Sprzęt, którego używamy na co dzień, powinien być odpowiednio zabezpieczony poprzez zainstalowanie i bieżące aktualizowanie oprogramowania antywirusowego. Rynek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11045

Wydanie: 11045

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament