Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W skrócie

25 maja 2018 | Kultura

- Culture.pl Superbrands dla Olgi Tokarczuk i Cyfrowej Biblioteki Narodowej Polona. W czwartek wręczono nagrodę Culture.pl Superbrands. Wyróżnienie zostało ustanowione w 2012 roku przez Instytut Adama Mickiewicza w partnerstwie z Superbrands Polska. Nagroda przyznawana jest twórcom i instytucjom, które najskuteczniej wspierają markę Polska za granicą. W tym roku kapituła doceniła Olgę Tokarczuk za łączenie wysokiej jakości artystycznej z emocjonalnym przekazem docierającym do szerokiego grona odbiorców. Z kolei Cyfrowa Biblioteka Narodowa Polona, zdaniem kapituły, jest miejscem spotkań z polskim dziedzictwem i historią. Kapituła składa się z dziennikarzy działów kultury. Więcej na rp.pl. ©℗ —dk

Wydanie: 11060

Wydanie: 11060

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament