Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej na reklamę żywności

31 sierpnia 2018 | Ekonomia
dla producentów szybko rotującej żywności reklama to konieczność w walce z konkurencją
źródło: Rzeczpospolita
dla producentów szybko rotującej żywności reklama to konieczność w walce z konkurencją

media | Rzeka pieniędzy płynie do telewizji. Natomiast na outdoory wydano mniej niż przed rokiem. Aleksandra 
ptak-iglewska

Na zachwalaniu żywności branża reklamowa zarobiła w tym roku już blisko 2 mld zł. W pierwszej piątce najczęściej reklamowanych produktów czołowe miejsce zajmują ciastka. Peleton zamyka kawa.

Wydatki cennikowe na reklamę żywności w polskich mediach wzrosły o 6 proc., do 1,87 mld zł w ciągu pierwszych siedmiu mies. 2018 r. – obliczył Kantar specjalnie dla „Rzeczpospolitej".

Ważny szklany ekran

Najwięcej pieniędzy płynie do telewizji (1447 mln zł), potem do kolorowych magazynów (153 mln zł) oraz do kin (118 mln zł). Do gazet prawie najmniej – zaledwie 6 mln zł.

Inaczej wygląda sytuacja, jeśli ocenimy wzrost nakładów. Żywiołowo rosną one na reklamę żywności w zaniedbywanych nieco radiu i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11142

Wydanie: 11142

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament