Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na nowy PIN do karty czasem trzeba długo czekać

13 września 2018 | Moje pieniądze
Klient, który  nie otrzymał PIN do nowej karty, powinien taką sytuację zgłosić w banku  i zawnioskować  o nowy PIN.
źródło: AdobeStock
Klient, który nie otrzymał PIN do nowej karty, powinien taką sytuację zgłosić w banku i zawnioskować o nowy PIN.

Płatności | Nie we wszystkich bankach do nowo otrzymanych kart klienci sami mogą wygenerować numer PIN. Janina Blikowska

Pani Milena konto w Credit Agricole założyła w połowie lipca. Kilka dni później na adres zamieszkania otrzymała kartę do rachunku.

– Przy niej była informacja, że PIN otrzymam w następnej przesyłce. Czekałam miesiąc, a list z numerem nie dotarł, dlatego poszłam do oddziału, bo liczyłam, że tam wygenerują mi od ręki nowy PIN. Tam jednak przyjęli zgłoszenie o resecie numeru i kazali czekać na nowy, który miał dojść... pocztą – opowiada pani Milena.

Ewa Deperas-Jarczewska z biura prasowego Credit Agricole tłumaczy, że klient,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11153

Wydanie: 11153

Spis treści
Zamów abonament