Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy kochają zakupy z katalogów

17 października 2018 | Ekonomia
wartość sprzedaży bezpośredniej w polsce systematycznie się zwiększa
źródło: Rzeczpospolita
wartość sprzedaży bezpośredniej w polsce systematycznie się zwiększa

handel | Rynek w ostatnich latach systematycznie rośnie i wart jest już 
ponad 3 mld zł. Statystycznie raz w roku każdy Polak coś w ten sposób kupuje. piotr mazurkiewicz

Sprzedaż bezpośrednia to kanał bardzo mocno obecny w świadomości konsumentów. Mówiąc w skrócie: to sprzedaż towarów i usług bezpośrednio konsumentowi, poza jakąkolwiek siecią sklepów lub tymczasowych punktów sprzedaży.

W ten sposób klient zamawia towar na podstawie choćby papierowego katalogu podczas wizyty przedstawiciela sprzedawcy w domu czy pracy. Oczywiście to uproszczony model, wiele firm dzisiaj opiera się głównie na elektronicznych kanałach dotarcia do klienta. Zazwyczaj jest to internet.

Szybki rozwój

Z ostatnich danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) wynika, że w 2017 r. obroty sektora wzrosły o 4,6 proc., do ok. 3,3 mld zł. Dynamika jest wyższa niż średnia dla całego kontynentu wynosząca 3,5 proc., zaś w samej Unii Europejskiej wzrost to 2,4 proc. – Cieszy fakt bycia jednym z najlepiej rozwijających się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11182

Wydanie: 11182

Spis treści
Zamów abonament