Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedawcy coraz mocniej stawiają na technologie

17 października 2018 | Ekonomia
Coraz częściej firmy wykorzystują kanały elektroniczne w swojej działalności
źródło: AdobeStock
Coraz częściej firmy wykorzystują kanały elektroniczne w swojej działalności

handel | Branża sprzedaży bezpośredniej zgodnie ze światowymi trendami również korzysta z innowacyjnych 
rozwiązań technologicznych. Internet miał być dla niej głównym rywalem, a stał się szansą na rozwój. piotr mazurkiewicz

W 2017 r. na rynku zawarto ponad 37 mln transakcji, co jest imponującym wynikiem. Z danych PSSB wynika, że ponad 80 proc. transakcji zawieranych jest już w formie elektronicznej, głównie przez platformy e-commerce.

Dlatego jest to jeden z głównych kierunków, w jakim rozwijają się teraz firmy z branży. – Jesteśmy świadomi zagrożeń, takich jak digitalizacja procesów zakupowych. Dla grupy klientów, zwłaszcza młodszych, spotkanie z konsultantką nie jest konieczne, ponieważ uważają oni, że sami są wystarczająco kompetentni, by kupić swoje kosmetyki, np. przez internet – mówi Anna Kłosowicz, menedżer ds. marketingu i komunikacji w Mary Kay Cosmetics Poland.

Z duchem czasu

Jednocześnie ten kosmetyczny potentat nie zamyka się na możliwości, jakie płyną z wykorzystywania internetu w działalności. Co więcej, firma mocno wykorzystuje kanały elektroniczne w swojej działalności. – Korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych, tworząc wiele praktycznych i łatwych w wykorzystaniu narzędzi, zwłaszcza dla konsultantek, np. elektroniczne bazy klientów, platformy e-learningowe, systemy zamówień, moduły do zarządzania własnym biznesem – dodaje Anna Kłosowicz.

– Jeżeli chodzi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11182

Wydanie: 11182

Spis treści
Zamów abonament