Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Firmy pompują pieniądze w gry

28 grudnia 2018 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

Globalna wartość rynku sportów elektronicznych w 2018 r. przekroczyła 1 mld dol. Za 80 proc. przychodów branży odpowiadają wpływy ze sponsoringu i reklam. Firmy dostrzegły ogromny potencjał w e-sporcie i dotarciu za jego pośrednictwem do młodych ludzi, którzy przestają oglądać telewizję, koncentrując się na grach.

– Coraz więcej podmiotów z branż niekojarzonych z e-sportem jest zainteresowanych taką aktywnością. Na rynek wchodzą producenci aut, banki czy firmy farmaceutyczne. To dla nich nowy kanał komunikacji – mówi Konrad Ozimek, menedżer Deloitte Sports Business Group. —dus

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11241

Wydanie: 11241

Spis treści
Zamów abonament