Brokat sprzedaje wino
Wino niebieskie lub złote i z brokatem początkowo było tylko drogą ciekawostką. Dostało drugie życie, gdy produkcję wdrożyły dwie polskie firmy.
Dwie polskie firmy uruchomiły w podobnym czasie produkcję wina brokatowego. Trafiło na półki przed sylwestrem, w czasie szczytowej sprzedaży wina musującego. Dziś butelki znikają z półek sieci handlowych i przywracają modę na połyskliwe wino, która wydawała się już blednąć.
Moda coraz tańsza
Popyt na wino rośnie w Polsce od lat wraz z grubością portfeli klientów. Od 2010 do 2017 r. wartość importu wina do Polski niemal się podwoiła. Klienci zmieniają też pomału preferencje, wina musujące przestają być kojarzone jedynie z radzieckimi szampanami, z półek skutecznie wyparły je Prosecco i Cava. Przed dwoma laty pojawiła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta