Plastik odbierany w oddziale
Wznowioną kartę kredytową lub debetową banki zwykle wysyłają klientom na adres korespondencyjny. Ale nie zawsze.
W wyjątkowych sytuacjach mogą się zgodzić na jej odbiór w oddziale wskazanym przez posiadacza rachunku, ale bywa, że takie historie źle się kończą dla klienta.
Pan Sebastian, klient PKO BP, miał odebrać kartę debetową w oddziale, a nie jako przesyłkę pocztową. Bank się na to zgodził. Tyle że nowy plastik nie dotarł na czas do placówki. Mężczyzna złożył reklamację.
– Niewiele dała, bo karty nie mam. Bank zwrócił mi opłatę jedynie za niekorzystanie z karty, bo jej fizycznie nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta