#ludzkatwarz, czyli politycy na Instagramie
Media społecznościowe przestały być postrzegane jako aplikacje dla młodzieży. Teraz to także kampanijne narzędzia w rękach polityków.
Przedwyborcza walka o głosy to czas, gdy politycy korzystają z wszelkich dostępnych im sposobów umożliwiających dotarcie do elektoratu.
Badanie IBRiS dla „Rzeczpospolitej" z 5 kwietnia 2019 r. pokazywało, że 82 proc. Polaków jako główne źródło informacji wciąż traktuje telewizję. Jednak wśród osób w wieku 18–29 lat wygrały portale internetowe z wynikiem 69 proc., a Facebook z 58 proc. był na drugim miejscu. Do listy aplikacji, z jakich korzystają politycy, dołączył – do niedawna traktowany jako portal tylko dla młodzieży – Instagram, aplikacja, która umożliwia zamieszczanie zdjęć i filmów.
Wielu socjologów i psychologów podkreśla, że ogromna liczba...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta