Bloger nie odliczy zakupów, które prezentuje widzom
Przedmioty opisywane na własnym wideoblogu nie mogą być podatkowym kosztem. Skarbówka nie widzi tu związku z przychodami.
Prowadzenie wideoblogów stało się już nowym zawodem. Początkujących youtuberów kuszą zyski z reklam wyświetlanych przy filmach. Zła wiadomość jest taka, że skarbówka nie widzi związku między przychodami z reklam a zakupem przedmiotów, które bloger prezentuje widzom na swoim kanale. W efekcie nie pozwala na odliczenie kosztów.
Taką odpowiedź otrzymał ostatnio podatnik, który chce prowadzić na popularnym kanale wideobloga typu unboxing. Chodzi o rozpakowywanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta