Sprzedaż e-hulajnóg rośnie jak na drożdżach
Moda na elektryczne jednoślady pożyczane na minuty przełożyła się na boom na zakupy takich pojazdów na własność. Trend wyczuli producenci samochodów, ale także polscy konstruktorzy. michał duszczyk
Fiat, Seat, Audi, Kawasaki, BMW czy Kia nie muszą się już kojarzyć wyłącznie z motoryzacją. Giganci na fali dynamicznie rosnącej popularności hulajnóg elektrycznych postanowili zainwestować w ten segment i zaoferować urządzenia transportu osobistego (tzw. UTO) pod własną marką.
Do sprzedaży na polskim rynku weszły właśnie takie jeździki z logo Seata i Fiata. Jak tłumaczą eksperci, to efekt tego, że zainteresowanie usługą najmu e-hulajnóg takich operatorów, jak m.in. Lime czy Bird sprawiło, iż klienci zapragnęli mieć podobne jednoślady na własność. Z naszych informacji wynika, że w ostatnich miesiącach hulajnogi były jedną z najczęściej wyszukiwanych kategorii w sklepach online specjalizujących się w sprzedaży elektroniki konsumenckiej.
Integralna część auta
Fiat 500 to nie tylko nazwa kultowego modelu auta włoskiej marki, ale także najnowszy produkt adresowany do fanów elektrycznych jednośladów. Hulajnoga na polskim rynku zadebiutowała w lipcu. Pojazd z silnikiem o mocy 250 W, rozpędzający się do 25 km/h, na jednym ładowaniu akumulatora jest w stanie pokonać dystans do 20 km.
Teraz do sprzedaży nad Wisłą wchodzi z kolei konkurencyjny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta